مدیران کانون های مساجد از تجربیات پیشکسوتان بهره مند می شوند
مديران کانون هاي مساجد از تجربيات پيشکسوتان بهره مند مي شوند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مدیران کانون های مساجد از تجربیات پیشکسوتان بهره مند می شوند

حقيقت با تاکيد بر ضرورت استفاده از تجربيات پيشکسوتان کانوني، گفت: مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از تجربيات و نظرات مديران با سابقه کانون ها استفاده مي کنند تا با تجربه بهتري برنامه هاي فرهنگي و هنري را در مساجد اجرا نمايند.
شناسه خبر : 60954 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» در دیدار با پیشکسوتان کانون های فرهنگی هنری مساجد با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بیان کرد: کانون های مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جذب کودکان نوجوانان به مساجد در سال 1371 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با تقدیر از تلاش های مدیران پیشکسوت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: پیشکسوتان عرصه مساجد در ابتدای تاسیس کانون ها و با شرایط جامعه سعی بر تربیت نیروی انقلابی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند که امروز شاهد حضور شاگردان کانون های مساجد رد عرصه های مختلف می باشیم.

 

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیان پیشکسوتان کانونی، افزود: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد از تجربیات و نظرات مدیران با سابقه کانون ها استفاده می کنند تا با تجربه بهتری برنامه های فرهنگی و هنری را در مساجد اجرا نمایند.

 

حقیقت  با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف بمناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی  هنری مساجد در استان سمنان، گفت:  تجلیل از پیشکسوتان کانونی یکی ازمهمترین برنامه های ستاد استان در سال 1402 بوده است که تاکنون پیشکسوتان در شهرستان های مختلف استان مورد تجلیل قرار گرفته اند.