حضور در کانون های مساجد از افتخارات زندگی هر فردی است
حضور در کانون هاي مساجد از افتخارات زندگي هر فردي است
مدیر مخابرات منطقه سمنان:

حضور در کانون های مساجد از افتخارات زندگی هر فردی است

دارايي با بيان اينکه حضور در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از افتخارات زندگي هر فردي است، گفت: هرچه که امروز داريم از حضور در مساجد و فعاليت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است .
شناسه خبر : 60956 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « مجید دارایی» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بیان کرد: یکی از بهترین دوران زندگی و افتخارات فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده است که توفیق داشته ام سالها بعنوان مدیر کانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع) سمنان فعالیت فرهنگی و هنری داشته باشم.

 

مدیر مخابرات منطقه سمنان با بیان اینکه برنامه محوری و ارتباطات را به خوبی  در کانون های فرهنگی هنری  مساجد تجربه کردیم، افزود:یکی از مهمترین مشکلات در دستگاه های مختلف عدم  تعامل مدیر با کارکنان زیر مجموعه است که ما در کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) این تعامل و ارتباطات را تجریه کردیم  و امروز در عرصه های مختلف از این تجربیات بهره مند می شویم.

 

مدیر سابق کانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع) سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد نعمت بزرگی برای جامعه امروزی است، گفت:  نوجوانان و جوانان ما باید بیشتردر این کانون ها حضور پیدا کنند و از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اسن کانون ها بهره مند شوند.

 

دارایی با بیان اینکه  تشکیل شورای فرهنگی در مساجد یک زمینه مناسب برای اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی وهنری است، افزود: کار فرهنگی و هنری در مساجد تنوع خوبی دارد که ما توفیق داشتیم  در مسجد سيد الشهداء(ع) با محوريت شورای فرهنگی مسجد به بهترین نحو برنامه های مختلف را اجرا نمائیم.

 

مدیر مخابرات منطقه سمنان  با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم فرهنگ جامعه قرار دارند، بیان کرد: در همین راستا باید کار در مدارس و دانشگاه ها در محوريت کانون هاي مساجد قرار گيرد و اقاشار مختلف جامعه باید توجه داشته باشند که ارزش کانون های مساجد بسیار بالاست و مسئولان نباید از این ظرفیت غافل شوند.

 

در پایان این دیدار از «مجید دارایی» مدیر سابق کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) سمنان توسط سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تجلیل شد.