اردوهای پیشرفت در کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد
اردوهاي پيشرفت در کانون هاي مساجد مورد توجه قرار گيرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اردوهای پیشرفت در کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمين مطيعي با تاکيد بر توجه به اردوهاي پيشرفت در کانون هاي مساجد ،گفت: برگزاري اردوهاي پيشرفت توسط کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با هدف معرفي قابليت ها و ظرفيت هاي استان صورت پذيرد.
شناسه خبر : 61033 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در یکصد و دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری اردوهای پیشرفت در زمینه معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان برنامه ریزی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در استان سمنان ظرفیت های خوبی وجود دارد و این ظرفیت ها در قالب اردوهای پیشرفت به اهالی مسجد معرفی شود که کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه می توانند پیشگام باشند.

 

امام جمعه سمنان همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه فرصت خوبی برای ارتباط بیشتر با نوجوانان وجوانان است تا در بیشتر در مساجدحضور یابند و از فیض مناجات با خداوند در مساجد بهره مند شوند.

 

وی همچنین با تقدیر از حماسه مردم ایران اسلامی در انتخابات 11 اسفند ماه، تاکید کرد: مردم ما به خوبی به ظیفه خود عمل کردند و امروز مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند و قدردان مشارکت مردم ایران اسلامی باشند.