در جشن های دهه کرامت از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده خواهد شد
در جشن هاي دهه کرامت از ظرفيت هاي مردمي بيشتر استفاده خواهد شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

در جشن های دهه کرامت از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده خواهد شد

حجت الاسلام خرميان گفت: مردم شريف ايراني اسلامي در عرصه هاي مختلف حضور گسترده و پرشوري داشته اند و در دهه کرامت نيز از اين ظرفيت هاي مردمي بيشتر استفاده خواهد شد.
شناسه خبر : 61352 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام« عباس خرمیان» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک حماسه بزرگی بود که باید بدانیم لطف خدا شامل حال ما شده است که چنین مردم با بصیرتی داریم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته در مناسبت های مختلف برنامه های خوبی در استان برگزار شد که نهادهای مختلف همکاری خوبی را داشته اند، افزود:در استان سمنان وحدت و هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی ، نهادها و تشکل ها وجود دارد که در مناسبت های مختلف همکاری لازم را در اجرای برنامه ها دارند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به دهه کرامت و قرار گرفتن استان سمنان در مسیر زائرین امام رضا(ع) ، گفت: در جشن های دهه کرامت از ظرفيت های مردمی بیشتر استفاده خواهد شد تا به بهترین نحو مراسم بزرگداشت میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه(س) و امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) در استان برگزار شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه دهه کرامت باید بیش از پیش در سطح استان و دستگاه های اجرایی حس شود ، افزود: مهمترین قسمت که بهتر است کار شود ایجاد حس نشاط دهه کرامت برای دستگاه های اجرایی است که همه دستگاه ها برای دهه کرامت فعالیت داشته باشند و از ظرفیت های مردمی نیز استفاده شود.

 

«محمد امین حقیقت» گفت: همکاری کانون خادمیاران رضوی در برنامه های دهه کرامت بسیار مهم و اساسی است و از این ظرفیت باید استفاده شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در ايام دهه کرامت همکاری لازم را با شورای هماهنگی و سایر نهاد ها خواهد داشت.