مسائل تربیت محور در دستور کار کانون های مساجد است
مسائل تربيت محور در دستور کار کانون هاي مساجد است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مسائل تربیت محور در دستور کار کانون های مساجد است

حقيقت با اشاره به فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حوزه کودک و نوجوان، گفت: يکي از برنامه هاي اصلي ستاد در سال جاري مسائل تربيت محور مي باشد که کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در اين حوزه همکاري لازم را خواهد داشت.
شناسه خبر : 61355 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه قرابت ماموریتی در حوزه های مختلف در کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون پرورش فکری وجود دارد، بیان کرد: یکی از برنامه های اصلی ستاد در سال جاری مسائل تربیت محور می باشد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حوزه همکاری لازم را خواهد داشت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه انجام کارهای تعاملی با همکاری دستگاه های اجرایی قطعا موفقیت بیشتری را رقم خواهد زد، گفت: هم افزایی بین مجموعه ها می تواند منشا خیر و برکت باشد و با استفاده از ظرفیت ها می توان خدمت بیشتر و بهتری به مردم عزیز استان ارائه کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از زمینه های تعامل دو مجموعه در حوزه اوقات فراغت و برنامه های تابستانی می باشد، گفت: برگزاری کلاس های آموزشی فرهنگی و هنری در مناطق مختلف که کانون شعبه ای ندارد می توان از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کرد تا با  این هم افزایی شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان باشیم.

 

حقیقت برگزاری طرح های قرآنی را یکی از برنامه های محوری کانون های مساجد برشمرد و افزود:  در زمینه مسابقات قرآنی مدهامتان مراکز کانون پرورش فکری می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت اعضاء کانون در این مسابقات قرآنی اقدام نمایند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری ماسجد استان سمنان با بیان اینکه در حوزه سرود نیز زمینه تعامل و همکاری مشترک فراهم است ، گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه فعالیت های مشترک اقدامات لازم صورت پذیرد و در اسرع وقت فعالیت های مشترک در حوزه های مختلف در سطح استان اجرایی شود.