تقدیر ستاد کانون های مساجد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
تقدير ستاد کانون هاي مساجد از مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان

تقدیر ستاد کانون های مساجد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به منظور حمايت هاي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان از فعاليت هاي کانون هاي مساجد تقدير کرد.
شناسه خبر : 61409 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ سرپرست و و تعدادی از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان دیدار کردند.

 

محمد امین حقیقت،سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار از خدمات ارزشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حمایت از کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان قدردانی کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و راشدداسلامی استان سمنان نیز در این دیدار از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری قدردانی کرد و گفت: استان سمنان با داشتن مردم متدین و ولایتمدار هموراه در عرصه های مختلف در عمر بیش از 40 ساله انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند که کانون های فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجدی نیز در این موفقیت ها نقش مهمی را داشته اند.

 

فرشید فلاح لاله زاری با شاره به ظرفیت خوب نیروی انسانی در کانون های فرهنگی هنر  مساجد  گفت: با عنایت به سفر قریب الوقوع ریاست جمهور به استان سمنان بچه های مسجد در زمینه استقبال از دولت مردمی و اجرای برنامه های مختلف در مسیر استقبال و برنامه های سفر رئیس جمهور به استان اقدامات لازم را صورت دهند.

در این نشست لوح تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده، مشاور وزیر و و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  تقدیم شد.