ثبت نام کلاس های اوقات فراغت «نوجوانه ها»کانون‌مسجدالنبی (ص)سمنان آغاز شد‌
ثبت نام کلاس هاي اوقات فراغت «نوجوانه ها»کانون‌مسجدالنبي (ص)سمنان آغاز شد‌

ثبت نام کلاس های اوقات فراغت «نوجوانه ها»کانون‌مسجدالنبی (ص)سمنان آغاز شد‌

ادب از آغاز ثبت نام کلاس هاي اوقات فراغت «نوجوانه ها»کانون‌ فرهنگي هنري مسجدالنبي جهاديه سمنان خبرداد.
شناسه خبر : 62638 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «مرضیه ادب» با اشاره به آغاز ثبت نام ثبت نام کلاس های اوقات فراغت «نوجوانه ها»کانون‌ فرهنگی هنری مسجدالنبی جهادیه گفت: علاقمندان می توانند تا ۳۰ خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری مسجدالنبی(ص)جهادیه با بیان اینکه ثبت نام در دوبخش برادران وخواهران انجام می شود افزود: این کلاس ها با همکاری کانون با  پايگاه مقاومت بسیج حضرت‌ معصومه(س)، مرکز نیکوکاری مسجدالنبی جهادیه و پايگاه مقاومت بسیج برادران جهادیه برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های اوقات فراغت این کانون در قالب کلاس های قرآنی،ورزشی، علمی ،هنری، فرهنگی و تفریحی برگزار خواهد شد اظهارداشت: مهمترین اهداف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است.

ادب تصریح کرد : دغدغه اصلی فعالان کانون های مساجد انس و الفت بیش از پیش کودکان و نوجوانان با مساجد و تربیت دینی با اتکا به این پایگاه دینی در محلات است.

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری مسجدالنبی(ص) جهادیه ، با تأکید براینکه در برنامه های اوقات فراغت کانون سعی شده برنامه ها با جذابیت و بانشاط با موضوعات متنوع طراحی و اجرا شود ادامه داد: در برنامه ها نیازهاي اصلی مخاطب در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید اوقات فراغت هدفمند باشد و چشم انداز داشته باشیم افزود: برای انجام هر اقدامی در عرصه های مختلف باید هدف و یرنامه ریزی داشت.