آغاز برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد
آغاز برنامه‌هاي تابستانه کانون‌هاي مساجد
‌‌ مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

آغاز برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد

مراسم افتتاحيه برنامه‌هاي تابستانه کانون‌هاي مساجد استان سمنان در قالب طرح «مسجد، کانون نشاط 2» هزمان با فرارسيدن فصل اوقات فراغت با حضورمسئولان استاني،شهرستاني، مديران و رابطان کانون‌هاي مساجد اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 62858 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«محمدامین حقیقت»در آئین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان سمنان در کانون جهادیه مسجد النبی(ص) سمنان بر ثبت گزارش برنامه‌های اوقات فراغت در سامانه «بچه‌های مسجد» تاکید کرد وافزود: طرح های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند اجرا می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه هدف ارکان مختلف در طرح اوقات فراغت تربیت نسل جوان با رویکرد مسجد محور و تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی است اظهارداشت: هدف ما جذب حداکثری به‌ویژه جذب جدید جوانان و نوجوانان به مسجد و تثبیت آنان در مسجد است که باید با یک راهبری و هندسه مشخص پیش رفت.

وی  در خصوص راهبردهای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سال جاری خاطرنشان کرد: این برنامه ها با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

حقیقت بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت اگر به خوبی مدیریت شود، نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت و وجود برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد عاملی، مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان،ادامه داد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مد نظر است.

وی از ثبت نام 90 کانون در طرح «مسجد، کانون نشاط 2» تاکنون خبردادوافزود: در استان سمنان 279 کانون  روستایی وشهری فعالیت دارند.