سمنان از مراکز مهم تولید و ارائه سرودهای انقلابی و ارزشی در کشور است
سمنان از مراکز مهم توليد و ارائه سرودهاي انقلابي و ارزشي در کشور است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

سمنان از مراکز مهم تولید و ارائه سرودهای انقلابی و ارزشی در کشور است

فلاح لاله زاري، به فعاليت گسترده استان سمنان در عرصه سرود اشاره کرد و گفت: سمنان يکي از مراکز مهم توليد و ارائه سرودهاي انقلابي و ارزشي در کشور است.
شناسه خبر : 63248 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» در مراسم تجلیل از مربیان گروه های سرود کانون های مساجد استان سمنان، با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی کم‌نظیر برای جذب نوجوانان به مساجد محسوب می شوند گفت: از ابزار هنر برای معرفی مسجد به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنر نظیر ایجاد گروه‌های سرود می‌تواند به حضور بیش از پیش کودکان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و متعاقب آن جذب این رده سنی به مسجد کمک کند.

وی با تأکید براینکه گروه های سرود یک ظرفیت مهم و ارزشمند در حوزه هنر انقلابی می باشند ادامه داد: این گروه ها با اجرای برنامه های مختلف در سطح مساجد برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه نیز تلاش می کنند.

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه  کانون های مساجد با ثبت فعالیت ها در رواق سرود و نمایش در سامانه بچه های مسجد از امتیازات خوبی بهره مند می شوند اضافه کرد: استفاده از اشعار با مضمون انقلابی همراه با ملودی و آهنگ سازی مناسب و در نهایت اجرای برنامه توسط گروه  می تواند در تولید یک سرود انقلابی تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان این مراسم از مربیان گروه های سرود کانون مساجد استان سمنان تجلیل وقدردانی شد.