کانون‌های مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی هستند
کانون‌هاي مساجد گسترده‌ترين و مردمي‌ترين نهاد فرهنگي هستند
مدیر کانون فرهنگی هنری آفتاب:

کانون‌های مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی هستند

پارسا با تأکيدبر اينکه اوقات فراغت هم مي تواند هم فرصت و هم آسيب باشد، گفت: بايد تنها به فکر پر کردن وقت کودکان ونوجوان نباشيم بلکه با اجراي برنامه‌هاي مفيد، اوقات فراغت جوانان را پربار کنند.
شناسه خبر : 63327 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ زهرا پارسا به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری آفتاب با شعار «مسجد، کانون نشاط 2» اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش‌بینی شده در طرح اوقات فراغت این کانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آفتاب روستای رضا آباد بیارجمند با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد به عنوان گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت بر عهده دارد.

وی از برگزاری کلاس های ورزشی،هنری،فرهنگی،اردویی،قرآنی واحکام در کانون فرهنگی هنری آفتاب خبردادوافزود: این کلاس ها روزهای زوج ساعت 17 در حسینیه روستا درحال برگزاری است.

پارسا با بیان اینکه کلاسهای تابستانه ویژه دختران وپسران  در رده سنی بالای 5 سال ونوجوانان زیر 13 سال می باشد افزود: باید زمینه را برای آشنایی مخاطبان طرح اوقات فراغت با مقوله‌های مهم اخلاق، نشاط و معنویت فراهم  کنیم.