برنامه های اوقات فراغت در سامانه های بچه های مسجد ثبت شود
برنامه هاي اوقات فراغت در سامانه هاي بچه هاي مسجد ثبت شود
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

برنامه های اوقات فراغت در سامانه های بچه های مسجد ثبت شود

حقيقت با تأکيد برثبت برنامه هاي اوقات فراغت در سامانه هاي بچه هاي مسجد گفت: مديران کانون هاي فرهنگي هنري به منظور بهره مندي از حمايت هاي ستاد نهايت تلاش خود را جهت ثبت در مهلت مقرر بعمل آورند.
شناسه خبر : 63511 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ محمد امین حقیقت در بازدید از کانون های فرهنگی هنری آل طاها وعاشقان ولایت روستای خیرآباد سمنان گفت: طرح «مسجد، کانون نشاط» به منظور ارتقا و جامعیت بخشی برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سنین هفت تا ۱۹ سال اجرا می‌شود.

مديرستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان هم افزایی و انسجام بخشی فعالیت تابستانی مساجد را از جمله اهداف اجرای این طرح ذکر کرد و افزود: ارتقا و تقویت رویکرد تربیتی برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها و اجرای برنامه‌های بومی با توجه به نیاز مخاطبان از دیگر اهداف طرح«مسجد، کانون نشاط» است.

حقیقت تصریح کرد: سامانه «بچه های مسجد» یک سامانه متمرکز برای اطلاع رسانی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در فضای مجازی با گستره ملی است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل کلاس های اوقات فراغت در مساجد اظهارداشت: کانون های مساجد بستر مناسبی برای کشف استعدادهای بچه های مسجد در قالب کلاس های اوقات فراغت هستند.